FroGum - Kategorie - Ogólne
Produkty Produkty

Blog

Jak złożyć reklamację? Jak złożyć reklamację?

Jak złożyć reklamację?

18 sierpnia

W FroGum Premium Moto Shop przykładamy ogromną wagę do zadowolenia Klientów i gwarantujemy najwyższą jakość naszych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni z dokonanych u nas zakupów.

W przypadku ujawnienia wady fabrycznej lub surowcowej nasz Klient zawsze ma prawo do reklamacji czy wymiany wadliwego produktu na nowy – do czego zachęcamy.

  • Poprzez zgłoszenie mailowe zawierające szczegóły reklamacji na adres: kontakt@frogum-shop.pl
  • Poprzez formularz online w koncie Klienta „Mój Garaż” (wystarczy wejść w panel Zamówienia i po rozwinięciu szczegółów kliknąć w przycisk Reklamacja. Proces jest wtedy w pełni zautomatyzowany.)

Zawsze przed dokonaniem reklamacji lub zwrotu zapraszamy jednak do wcześniejszego kontaktu – chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i doradzimy – po to tu jesteśmy!

O decyzji dotyczącej reklamacji poinformujemy w terminie do 14 dni od daty jej złożenia.

Czytaj więcej
Jak dokonać zwrotu towaru? Jak dokonać zwrotu towaru?

Jak dokonać zwrotu towaru?

18 sierpnia

Wierzymy w jakość produktów z naszej oferty, jeżeli jednak z jakiś powodów nie spełnią one Państwa oczekiwań gwarantujemy możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego u nas towaru w terminie 30 dni od daty zakupu.

Oferujemy dwie proste drogi odstąpienia od umowy:

  • Poprzez wypełnienie formularz zwrotu do zamówienia i wysłanie na nasz adres mailowy kontakt@frogum-shop.pl lub dołączenie go do paczki.
  • Poprzez formularz online w koncie Klienta „Mój Garaż” (wystarczy wejść w panel Zamówienia i po rozwinięciu szczegółów kliknąć w przycisk Zwrot. Proces jest wtedy w pełni zautomatyzowany.).

Przesyłkę opłaconą z góry (na swój koszt) należy odesłać na poniższy adres:
FroGum Sp. z o.o.
Grodzisk Mazowiecki
ul. Cieszyńska 22
Polska

Do każdego zwrotu prosimy dołączyć dowód zakupu lub kartkę z odnotowanym numerem zamówienia.

Po uznaniu zwrotu zamówienia przez sklep FroGum Premium Moto Shop, pieniądze zwrócimy jak najszybciej, ale nie później niż w 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Klienta:

  • automatycznie na konto, z którego zamówienie zostało opłacone (PayPal, Blik),
  • na wskazany w formularzu zwrotu numer konta bankowego.

Formularz zwrotu do pobrania

Czytaj więcej
W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą sklepu FroGum Premium Moto Shop? W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą sklepu FroGum Premium Moto Shop?

W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą sklepu FroGum Premium Moto Shop?

18 sierpnia

Zawsze jesteśmy do dyspozycji naszych klientów i oferujemy kilka wygodnych kanałów komunikacji z nami:

  • livechat
  • infolinia
  • messenger
  • mail

Nasz zespół obsługi Klienta pracuje w godzinach 8.00 – 15.00 – gdybyście Państwo kontaktowali się z nami w innych godzinach – odpowiemy w najszybszym możliwym terminie.

Zależy nam by Klient był dobrze poinformowany. Dlatego jesteśmy z naszymi Klientami na każdym etapie transakcji – zawsze informujemy o tym, co się aktualnie dzieje z zakupem:

  • aktualnym statusie realizacji zamówienia
  • otrzymaniu płatności
  • wysyłce towaru i przewidywanej dacie dostawy
  • prośbie o wystawienie opinii produktowi

Bądźmy w kontakcie!

Czytaj więcej
Jakie są sposoby płatności w sklepie FroGum Premium Moto Shop? Jakie są sposoby płatności w sklepie FroGum Premium Moto Shop?

Jakie są sposoby płatności w sklepie FroGum Premium Moto Shop?

18 sierpnia

FroGum Premium Moto Shop oferuje kilka sprawdzonych, bezpiecznych form płatności:

Szybka płatność przelewem za pośrednictwem operatora płatności Przelewy24.pl

  • Karta kredytowa
  • BLIK
  • PayPal
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • płatność za pobraniem  (dotyczy przesyłek na terenie Polski)
Czytaj więcej
Szybka dostawa – jak długo będę oczekiwał na paczkę i jaki jest koszt dostawy? Szybka dostawa – jak długo będę oczekiwał na paczkę i jaki jest koszt dostawy?

Szybka dostawa – jak długo będę oczekiwał na paczkę i jaki jest koszt dostawy?

18 sierpnia

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wykwalifikowanemu zespołowi logistyki FroGum Premium Moto Shop oraz zaufanym dostawcom dostarczymy Państwa zamówienie bez zbędnej zwłoki:

  • Paczkomaty InPost – 1-2 dni
    Paczka zostanie dostarczona do wybranego paczkomatu InPost. Gdy paczka znajdzie się w skrytce, natychmiast zostanie wysłane powiadomienie z kodem odbioru.
  • Kurier InPost – 1-2 dni
  • Kurier UPS – 1-2 dni
  • Dostawy zagraniczne – 2-6 dni
    Twoja paczka zostanie dostarczona kurierem DPD lub UPS.
  • Belgia, Czechy, Estonia, Holandia, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Niemcy, Słowacja, Węgry: 2-3 dni
  • Austria, Francja, Rumunia:2-4 dni
  • Dania, Szwecja: 3-4 dni
  • Bułgaria, Chorwacja, Finlandia, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Słowenia, Włochy: 4-5 dni
  • Grecja: 5-6 dni

Koszt dostawy w sklepie FroGum Premium Moto Shop zależy od wybranej metody wysyłki, kraju dostawy oraz zawartości koszyka. Całkowity koszt dostawy pojawi się na końcowym etapie zamówienia.

Czytaj więcej
Dlaczego warto założyć Konto Klienta Mój Garaż w sklepie FroGum Premium Moto Shop? Dlaczego warto założyć Konto Klienta Mój Garaż w sklepie FroGum Premium Moto Shop?

Dlaczego warto założyć Konto Klienta Mój Garaż w sklepie FroGum Premium Moto Shop?

18 sierpnia

Konto klienta Mój Garaż przynosi unikatowe benefity:

  • oferuje zapis posiadanej marki samochodu/ samochodów – dzięki czemu możemy zaproponować najlepsze produkty idealnie dopasowane do wskazanego samochodu
  • umożliwia przydzielanie rabatów na zakupy, informowanie o nowościach i ciekawych tekstach blogowych
  • pozwala na dodawanie akcesoriów samochodowych do Ulubionych – dzięki czemu w przyszłości łatwiej będzie wrócić do interesujących nas produktów
  • ułatwia kolejne zakupy – wystarczy zalogować się wpisując e-mail oraz hasło, a dane automatycznie zostaną uzupełnione, bez konieczności ponownego ich wpisywania
  • umożliwia sprawdzanie statusu realizacji zamówienia
  • gwarantuje dostęp do swoich danych – które można dowolnie zmieniać tak, jak hasło do konta.
Czytaj więcej
Jak założyć Konto Klienta Mój Garaż w sklepie FroGum Premium Moto Shop? Jak założyć Konto Klienta Mój Garaż w sklepie FroGum Premium Moto Shop?

Jak założyć Konto Klienta Mój Garaż w sklepie FroGum Premium Moto Shop?

18 sierpnia

Konto Klienta Mój Garaż można założyć w zakładce „zarejestruj się” na górze strony lub w trakcie składania pierwszego zamówienia. W tym celu należy wypełnić dodatkowe pole z hasłem w formularzu zamówienia. Podane hasło oraz adres e-mail będą służyć do logowania w sklepie. Logowania dokonuje się klikając w zakładkę „zaloguj się” na górze strony. Założenie konta w sklepie nie jest jednak wymagane, aby dokonać zakupów.

Czytaj więcej
Jak znaleźć akcesoria samochodowe, które chcę kupić? Jak znaleźć akcesoria samochodowe, które chcę kupić?

Jak znaleźć akcesoria samochodowe, które chcę kupić?

18 sierpnia

Wyszukiwać odpowiednie akcesoria samochodowe na naszym sklepie można według, różnych kryteriów – hasła (np. „dywaniki samochodowe Audi A8”), nazwy produktu, nazwy producenta czy kodu produktu.

FroGum Premium Moto Shop oferuje trzy sposoby wyszukania odpowiedniego produktu:

  • wyszukanie poprzez kategorię – w menu na górze strony można wybrać kategorię produktu, który jest poszukiwany i za pomocą filtrów wyszukać odpowiedni
  • wpisanie szukanej frazy w okienku wyszukiwania w menu na górze strony (tzw. lupki)
  • skorzystanie z wyszukiwarki konkretnego samochodu – marki, modelu i generacji auta – i za pomocą filtrów wyszukanie odpowiedniego, dopasowanego do wybranego auta produktu.

Na stronie wyświetlą się wyniki wyszukiwania akcesoriów odpowiadających wybranemu modelowi samochodu. Filtr pojazdu można w każdej chwili usunąć.

W razie wątpliwości zapraszamy do skontaktowania się z naszym Opiekunem Klienta – za pomocą infolinii, chatu albo Messengera. Zawsze służymy pomocą.

Czytaj więcej

* Akceptuję regulamin i politykę prywatności.

 

I accept the terms and privacy policy

 

Ich akzeptiere die Bedingungen und Datenschutzbestimmunge