Jak złożyć reklamację?
18 sierpnia
W FroGum Premium Moto Shop przykładamy ogromną wagę do zadowolenia Klientów i gwarantujemy najwyższą jakość naszych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni z dokonanych u nas zakupów.
W przypadku ujawnienia wady fabrycznej lub surowcowej nasz Klient zawsze ma prawo do reklamacji czy wymiany wadliwego produktu na nowy – do czego zachęcamy.
- Poprzez zgłoszenie mailowe zawierające szczegóły reklamacji na adres: kontakt@frogum-shop.pl
- Poprzez formularz online w koncie Klienta „Mój Garaż” (wystarczy wejść w panel Zamówienia i po rozwinięciu szczegółów kliknąć w przycisk Reklamacja. Proces jest wtedy w pełni zautomatyzowany.)
Zawsze przed dokonaniem reklamacji lub zwrotu zapraszamy jednak do wcześniejszego kontaktu – chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i doradzimy – po to tu jesteśmy!
O decyzji dotyczącej reklamacji poinformujemy w terminie do 14 dni od daty jej złożenia.